7 КЛАС
(70 годин, 2 години на тиждень, 4
години — резервних)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата проведен
ня |
Домашнє
завдання
|
|
Вступ (1 г.)
|
||||
1/1
|
Фізика як навчальний
предмет у школі. Фізичний кабінет та його обладнання. Правила безпеки у
фізичному кабінеті
|
|||
Розділ 1.
ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ. (8 г.)
|
||||
2/1
|
Фізика як фундаментальна наука про природу.
|
|||
3/2
|
Речовина і поле. Основні положення атомно-молекулярного вчення. Початкові
відомості про будову атома.
|
|||
4/3
|
Фізичні тіла й фізичні явища. Фізичні величини та їх вимірювання.
Міжнародна система одиниць фізичних величин.
Лабораторна робота №1 «Ознайомлення з вимірювальними
приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.»
|
|||
5/4
|
Лабораторна робота №2 «Вимірювання
об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів».
|
|||
6/5
|
Лабораторна
робота №3 «Вимірювання розмірів малих тіл різними способами».
|
|||
7/6
|
Навчальний проект
1) Фізика в побуті, техніці,
виробництві.
2) Видатні вчені-фізики
3) Спостереження фізичних явищ
довкілля.
4) Дифузія в побуті.
|
|||
8/7
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Фізика як природнича наука»
|
|||
9/8
|
Контрольна робота №1 з розділу «Фізика як природнича
наука. Пізнання природи»
|
|||
Розділ 2.
МЕХАНІЧНИЙ РУХ (18 г.)
|
||||
10 /1
|
Аналіз контрольної роботи № 1. Механічний рух. Відносність руху. Система відліку. Матеріальна точка.
Траєкторія. Шлях. Переміщення.
|
|||
11 /2
|
Розв’язування задач. Відносність
руху. Тіло
відліку. Система відліку. Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення.
|
|||
12/3
|
Розв’язування задач. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку.
Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення.
|
|||
13/4
|
Розв’язування задач. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку.
Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення.
|
|||
14/5
|
Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху.
|
|||
15/6
|
Графіки рівномірного прямолінійного руху.
|
|||
16/7
|
Розв'язування
задач. Графіки рівномірного
прямолінійного руху.
|
|||
17/8
|
Нерівномірний
прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху.
|
|||
18/9
|
Розв'язування
задач. Середня швидкість нерівномірного
руху.
|
|||
19/10
|
Рівномірний
рух матеріальної точки по колу. Період обертання.
|
|||
20/11
|
Розв'язування
задач. Рівномірний
рух матеріальної точки по колу.
|
|||
21/12
|
Лабораторна робота №4 «Визначення періоду обертання тіла»
|
|||
22/13
|
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники.
|
|||
23/14
|
Розв'язування
задач. Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період коливань.
Маятники.
|
|||
24/15
|
Лабораторна робота №5 «Дослідження коливань нитяного маятника.»
|
|||
25/16
|
Навчальний
проект
1) Визначення
середньої швидкості нерівномірного руху
2) Порівняння швидкостей рухів тварин, техніки тощо.
3) Обертальний рух в природі – основа
відліку часу.
4) Коливальні
процеси в техніці та живій природі.
|
|||
26/17
|
Узагальнення й систематизація знань з розділу «Механічний рух».
|
|||
27/18
|
Контрольна робота №2 з розділу «Механічний рух».
|
|||
Розділ 3. ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ. СИЛА (27 г.)
|
||||
28/1
|
Аналіз
контрольної роботи № 2. Явище інерції.
Інертність тіла. Маса тіла. Лабораторна робота №6 «Вимірювання маси тіл методом
зважування.»
|
|||
29/2
|
Густина
речовини.
|
|||
30/3
|
Лабораторна робота №7«Визначення
густини речовини (твердих тіл і рідин).
|
|||
31/4
|
Взаємодія тіл. Сила. Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил.
|
|||
32/5
|
Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Динамометр.
|
|||
33/6
|
Розв'язування задач.
Сила пружності. Закон Гука.
|
|||
34/7
|
Лабораторна робота № 8 «Дослідження пружних
властивостей тіл.»
|
|||
35/8
|
Сила
тяжіння. Вага тіла. Невагомість.
.
|
|||
36/9
|
Розв'язування задач.
Сила тяжіння. Вага тіла.
Невагомість.
|
|||
37/10
|
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в
природі й техніці.
|
|||
38/11
|
Розв'язування задач.
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання.
|
|||
39/12
|
Лабораторна
робота №9«Визначення коефіцієнта тертя ковзання.»
|
|||
40/13
|
Контрольна робота № 3 з розділу «Взаємодія тіл.
Сила».
|
|||
41/14
|
Аналіз контрольної роботи №3. Тиск твердих тіл на
поверхню. Сила тиску.
|
|||
42/15
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
|
|||
43/16
|
Розв'язування
задач.
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
|
|||
44/17
|
Сполучені посудини.
|
|||
45/18
|
Розв'язування задач.
Сполучені посудини.
|
|||
46/19
|
Манометри.
|
|||
47/20
|
Атмосферний тиск. . Вимірювання атмосферного
тиску. Барометри.
|
|||
48/21
|
Розв'язування задач. Атмосферний тиск.
|
|||
49/22
|
Виштовхувальна
сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.
|
|||
50/23
|
Лабораторна робота № 10 «З`ясування умов плавання тіла.»
|
|||
51/24
|
Розв'язування задач. Закон Архімеда.
|
|||
52/25
|
Навчальний проект
1) Розвиток судно- та
повітроплавання.
2) Дослід Торрічеллі.
Спостереження за зміною атмосферного тиску.
3) Насоси.
|
|||
53/26
|
Узагальнення й систематизація знань з розділу
«Взаємодія тіл. Сила».
|
|||
54/27
|
Контрольна робота №4 з розділу «Взаємодія тіл.
Сила».
|
|||
Розділ 4. МЕХАНІЧНА РОБОТА ТА
ЕНЕРГІЯ (12 г.)
|
||||
55/1
|
Аналіз контрольної роботи № 4. Механічна робота. Потужність.
|
|||
56/2
|
Механічна
енергія та її види.
|
|||
57/3
|
Закон збереження й
перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.
|
|||
58/4
|
Прості механізми. Момент
сили. Важіль. Умови рівноваги важеля.
|
|||
59/5
|
Розв'язування задач. Прості механізми.
|
|||
60/6
|
Лабораторна робота №11«Вивчення
умови рівноваги важеля.»
|
|||
61/7
|
Коефіцієнт корисної дії
механізмів.
|
|||
62/8
|
Лабораторна робота №12 «Визначення
ККД простого
механізму».
|
|||
63/9
|
Розв'язування задач. Коефіцієнт корисної дії
механізмів.
|
|||
64/10
|
Навчальний
проект.
1) Становлення і розвиток знань про
фізичні основи машин і механізмів.
2) Прості механізми у побутових
пристроях.
3) Біомеханіка людини.
4) Використання енергії природних
джерел.
|
|||
65/11
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Механічна робота та енергія».
|
|||
66/12
|
Контрольна робота № 5 з розділу «Механічна робота та енергія».
|
|||
Повторення (3г.)
|
||||
67/1
|
Аналіз контрольної роботи №5.
ФІЗИКА
ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ.
|
|||
68/2
|
МЕХАНІЧНИЙ
РУХ
|
|||
69/3
|
ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ. СИЛА
|
|||
70/4
|
Підсумковий урок
|
|||
8 клас
(70 годин, 2 години на тиждень, 4
години — резервних)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
Домашнє
завдання
|
|||
Розділ 1. ТЕПЛОВІ ЯВИЩА (29+3 г.)
|
||||||
1/1
|
Рух молекул і тепловий стан тіла. Температура. Термометри. Температурна
шкала. Теплова рівновага.
|
|||||
2/2
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури.
|
|||||
3/3
|
Розв’язання задач. Залежність розмірів фізичних тіл від температури.
|
|||||
4/4
|
Агрегатні стани речовини.
Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів.
|
|||||
5/5
|
Внутрішня енергія.
Способи зміни внутрішньої енергії тіла. Види теплообміну.
|
|||||
6/6
|
Кількість теплоти. Розрахунок кількості
теплоти при нагріванні/охолодженні тіла.
|
|||||
7/7
|
Розв’язання
задач. Розрахунок кількості теплоти при
нагріванні/охолодженні тіла.
|
|||||
8/8
|
Розв’язання
задач. Розрахунок кількості теплоти при
нагріванні/охолодженні тіла.
|
|||||
9/9
|
Кристалічні та аморфні тіла. Температура
плавлення.
|
|||||
10/10
|
Розрахунок кількості теплоти при
плавленні/твердненні тіл.
|
|||||
11/11
|
Розв’язання
задач. Розрахунок кількості теплоти при
плавленні/твердненні тіл.
|
|||||
12/12
|
Розв’язання задач. Розрахунок
кількості теплоти при плавленні/твердненні тіл.
|
|||||
13/13
|
Пароутворення і конденсація. Розрахунок кількості теплоти при
пароутворенні/конденсації. Кипіння. Температура кипіння.
|
|||||
14/14
|
Розв’язання
задач. Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні/конденсації.
|
|||||
15/15
|
Тепловий
баланс. Рівняння теплового балансу.
|
|||||
16/16
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №1 «Вивчення теплового балансу за
умов змішування води різної температури.»
|
|||||
17/17
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №2 «Визначення питомої теплоємності
речовини.»
|
|||||
18/18
|
Розв’язання задач. Тепловий
баланс. Рівняння теплового балансу.
|
|||||
19/19
|
Розв’язання задач. Тепловий
баланс. Рівняння теплового балансу.
|
|||||
20/20
|
Навчальний проект
1) Екологічні проблеми
теплоенергетики та теплокористування.
2) Енергозбережувальні
технології.
|
|||||
21/21
|
Навчальний проект
1) Унікальні фізичні властивості
води
2) Рідки кристали та їх
використання.
|
|||||
22/22
|
Контрольна робота №1 з розділу «Теплові явища»
|
|||||
23/23
|
Аналіз контрольної роботи №1. Згоряння палива. Розрахунок кількості теплоти
внаслідок згоряння палива.
|
|||||
24/24
|
Розв’язання задач.
Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива.
|
|||||
25/25
|
Розв’язання задач.
Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива.
|
|||||
26/26
|
Теплові двигуни.
Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна.
|
|||||
27/27
|
Розв’язання задач. ККД
теплового двигуна.
|
|||||
28/28
|
Розв’язання задач. ККД
теплового двигуна.
|
|||||
29/29
|
Розв’язання задач. ККД теплового
двигуна.
|
|||||
30/30
|
Навчальний проект
1) Полімери. Наноматеріали.
2) Холодильні машини. Кондиціонер,
теплові насоси.
|
|||||
31/31
|
Узагальнення й
систематизація знань з теми «Теплові явища».
|
|||||
32/32
|
Контрольна робота №2 з розділу
«Теплові явища».
|
|||||
Розділ
2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ
(31+3г.)
|
||||||
33 /1
|
Аналіз
контрольної роботи № 2. Електричні явища.
Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів.
|
|||||
34/2
|
Взаємодія заряджених тіл. Закон Кулона. Закон
збереження електричного заряду.
|
|||||
35/3
|
Розв’язування задач. Закон
Кулона. Закон збереження електричного заряду.
|
|||||
36/4
|
Розв’язування задач. Закон
Кулона. Закон збереження електричного заряду.
|
|||||
37/5
|
Розв’язування задач. Закон
Кулона. Закон збереження електричного заряду.
|
|||||
38/6
|
Контрольна робота №3 з розділу «Електричні явища. Електричний струм».
|
|||||
39/7
|
Аналіз контрольної роботи №3. Електричне поле.
Електричний струм. Дії електричного струму.
|
|||||
40/8
|
Провідники,
напівпровідники, діелектрики. Струм у
металлах.
|
|||||
41/9
|
Джерела
електричного струму. Електричне коло та його основні елементи.
|
|||||
42/10
|
Сила
струму. Амперметр. Електрична напруга. Вольтметр.
|
|||||
43/11
|
Електричний
опір. Залежність опору провідника від його довжини, площі перерізу та
матеріалу. Реостати.
|
|||||
44/12
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №3 «Вимірювання
опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра».
|
|||||
45/13
|
Закон
Ома для ділянки кола.
|
|||||
46/14
|
Розв'язування
задач. Закон Ома для ділянки кола.
|
|||||
47/15
|
Послідовне й паралельне
з’єднання провідників.
|
|||||
48/16
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4 « Дослідження електричного кола з
послідовним з’єднанням провідників».
|
|||||
49/17
|
Інструктаж з
БЖД. Лабораторна робота №5 «Дослідження електричного кола з паралельним
з’єднанням провідників».
|
|||||
50/18
|
Розв'язування
задач. Послідовне
й паралельне з’єднання провідників..
|
|||||
51/19
|
Робота
й потужність електричного струму.
|
|||||
52/20
|
Розв'язування
задач. Робота й потужність електричного
струму.
|
|||||
53/21
|
Закон
Джоуля — Ленца.
Електронагрівальні
прилади.
|
|||||
54/22
|
Навчальний проект
1) Електрика в житті людини.
2) Сучасні
побутові та промислові електричні прилади.
|
|||||
55/23
|
Контрольна
робота №4 з розділу «Електричні явища. Електричний струм».
|
|||||
56/24
|
Аналіз контрольної роботи №4.Природа електричного струму в розчинах і розплавах
електролітів. Закон Фарадея для електролізу.
|
|||||
57/25
|
Розв'язування
задач. Закон Фарадея для електролізу.
|
|||||
58/26
|
Розв'язування задач. Закон Фарадея для електролізу.
|
|||||
59/27
|
Розв'язування задач. Закон Фарадея для електролізу.
|
|||||
60/28
|
Електричний струм у газах.
|
|||||
61/29
|
Розв'язування
задач. Електричний струм у газах.
|
|||||
62/30
|
Безпека людини під час
роботи з електричними приладами й пристроями
|
|||||
63/31
|
Навчальний проект
1) Застосування електролізу і
струму в газах у практичній діяльності людини.
|
|||||
64/32
|
Навчальний проект
1) Вплив
електричного струму на людський організм.
|
|||||
65/33
|
Узагальнення й систематизація знань з теми
«Електричні явища. Електричний струм».
|
|||||
66/34
|
Контрольна робота №5 з розділу «Електричні
явища. Електричний струм».
|
|||||
Повторення (3
години)
|
||||||
67/1
|
Аналіз
контрольної роботи №5. Теплові явища.
|
|||||
68/2
|
Теплові явища.
|
|||||
69/3
|
Електричні явища. Електричний
струм.
|
|||||
70/4
|
Підсумковий урок.
|
|||||
(Усього 87 год, 2,5 год. на тиждень, 4 год резервний час)
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
|
Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА (14 годин+1година
- навчальний проект)
|
||||
1
|
Магнітні явища. Постійні
магніти, взаємодія магнітів. Магнітне
поле. Магнітне поле Землі.
|
|||
2
|
Дослід
Ерстеда.
|
|||
3
|
Індукція магнітного поля.
|
|||
4
|
Магнітні властивості речовин.
Гіпотеза Ампера.
|
|||
5
|
Магнітне поле провідника зі струмом.
|
|||
6
|
Дія
магнітного поля на провідник із струмом. Сила Ампера.
|
|||
7
|
Розв’язування задач. Сила Ампера.
|
|||
8
|
Електромагніти. Магнітна
левітація.Електродвигуни, гучномовці.Електровимірювальні прилади.
|
|||
9
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1 «Складання та
випробування електромагніту».
|
|||
10
|
Явище електромагнітної
індукції. Досліди Фарадея. Індукційний
електричний струм.
|
|||
11
|
Інструктаж з
БЖД. Лабораторна робота № 2
«Спостереження явища електромагнітної індукції».
|
|||
12
|
Генератори індукційного струму. Промислові джерела
електричної енергії.
|
|||
13
|
Навчальний
проект
«Магнітні матеріали та їх
використання».
«Магнітний запис інформації в
комп’ютерній техніці».
«Прояви та застосування
магнітних взаємодій у природі й техніці».
«Геомагнітне поле Землі». «Магнітні
бурі».
|
|||
14
|
Узагальнення й систематизація знань з
розділу «Магнітні явища».
|
|||
15
|
Контрольна робота №1 з розділу «Магнітні явища».
|
|||
Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (13 годин+1 година- навчальний проект)
|
||||
16
|
Аналіз контрольної роботи №1. Світлові явища. Швидкість
поширення світла.Світловий промінь.
Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
|
|||
17
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске
дзеркало.
|
|||
18
|
Розв’язування задач.
Закон відбивання світла. Плоске дзеркало.
|
|||
19
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №3
«Дослідження
відбивання світла за допомогою плоского дзеркала».
|
|||
20
|
Заломлення світла на межі поділу
двох середовищ. Закон заломлення світла
|
|||
21
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №4
«Дослідження заломлення світла».
|
|||
22
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення
кольорів.
|
|||
23
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна
відстань лінзи. Формула тонкої лінзи.
|
|||
24
|
Отримання зображень за допомогою лінзи.
|
|||
25
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №5
«Визначення фокусної відстані та оптичної
сили тонкої лінзи».
|
|||
26
|
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та
їх корекція.
|
|||
27
|
Навчальний
проект
«Складання найпростішого оптичного приладу».
«Оптичні ілюзії».
|
|||
28
|
Узагальнення й
систематизація знань з розділу «Світлові явища»
|
|||
29
|
Контрольна робота №2 з розділу
«Світлові явища»
|
|||
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ
ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ
(8
годин+1 година- навчальний проект)
|
||||
30
|
Аналіз контрольної роботи №2. Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі.
Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону.
|
|||
31
|
Інфра- та
ультразвуки.
|
|||
32
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна
робота №6 «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за
допомогою сучасних цифрових засобів».
|
|||
33
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі.
Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі.
|
|||
34
|
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від
частоти. Шкала електромагнітних хвиль
|
|||
35
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку
та комунікацій.
|
|||
36
|
Навчальний
проект
«Звуки в житті людини». «Застосування інфра- та ультразвуків у техніці».
«Вібрації і шуми та їх вплив на живі організми».
«Електромагнітні хвилі в природі й техніці».
«Вплив електромагнітного
випромінювання на організм людини»
|
|||
37
|
Узагальнення й систематизація знань
з розділу «Механічні та електромагнітні хвилі»
|
|||
38
|
Контрольна робота №3 з розділу «Механічні та електромагнітні
хвилі»
|
|||
Розділ 4. ФІЗИКА
АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА.
ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ
ЕНЕРГЕТИКИ
(10 годин+1 година- навчальний проект)
|
||||
39
|
Аналіз контрольної роботи № 3. Сучасна
модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома.
Ядерні сили.
|
|||
40
|
Ізотопи.
Використання ізотопів.
|
|||
41
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня
фізична природа і властивості. Період піврозпаду радіонукліда.
|
|||
42
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання.
Природний радіоактивний фон.
|
|||
43
|
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного
випромінювання.
|
|||
44
|
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу.
|
|||
45
|
Ядерний реактор. Атомні
електростанції. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної
енергетики.
|
|||
46
|
Термоядерні реакції. Енергія
Сонця й зір.
|
|||
47
|
Навчальний проект «Ознайомлення із роботою
побутового дозиметра». «Складання
радіаційної карти регіону».
«Радіологічний
аналіз місцевих продуктів харчування».
«Екологічні проблеми атомної
енергетики»
|
|||
48
|
Узагальнення
й систематизація знань з розділу «Фізика атома та атомного ядра»
|
|||
49
|
Контрольна робота №4 з розділу
«Фізика атома та атомного ядра»
|
|||
Розділ
5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ
(25
годин+4 години- навчальний проект)
|
||||
50
|
Аналіз контрольної роботи №4.
Рівноприскорений
рух. Прискорення
|
|||
51
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху.
|
|||
52
|
Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона
|
|||
53
|
Закон всесвітнього тяжіння
|
|||
54
|
Прискорення вільного падіння.
|
|||
55
|
Рух тіла під дією сили
тяжіння
|
|||
56
|
Розв’язування задач.
Рух тіла під дією сили тяжіння
|
|||
57
|
Рух тіла під дією
кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій
площині).
|
|||
58
|
Розв’язування задач.
Рух тіла під дією кількох сил.
|
|||
59
|
Контрольна робота № 5 з розділу «Рух і взаємодія.
Закони збереження».
|
|||
60
|
Аналіз контрольної
роботи №5.
Взаємодія тіл. Імпульс.
|
|||
61
|
Закон збереження імпульсу.
|
|||
62
|
Розв’язування задач. Закон збереження імпульсу.
|
|||
63
|
Реактивний рух.
|
|||
64
|
Розв’язування задач. Реактивний
рух.
|
|||
65
|
Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
|
|||
66
|
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в
механічних явищах.
|
|||
67
|
Розв’язування задач.
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах.
|
|||
68
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна
робота №7«Вивчення
закону
збереження механічної
енергії».
|
|||
69
|
Фундаментальні взаємодії в природі.
|
|||
70
|
Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження
в природі.
|
|||
71
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
|
|||
72
|
Еволюція фізичної картини
світу.
Вплив фізики на суспільний
розвиток та науково-технічний прогрес.
|
|||
73
|
Навчальний проект
«Людина і Всесвіт».
|
|||
74
|
Навчальний проект
«Фізика в житті сучасної людини».
|
|||
75
|
Навчальний проект
«Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та
світі».
|
|||
76
|
Навчальний проект
«Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики».
«Україна – космічна держава».
|
|||
77
|
Узагальнення й систематизація знань з розділу «Рух і
взаємодія. Закони збереження».
|
|||
78
|
Контрольна робота № 6 з розділу «Рух і взаємодія. Закони
збереження»
|
|||
ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ (4 години)
|
||||
79
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини.
|
|||
80
|
Фізичні основи бережливого природокористування та
збереження енергії.
|
|||
81
|
Альтернативні джерела енергії.
|
|||
82
|
Альтернативні джерела енергії
|
|||
Повторення (5
годин)
|
||||
83
|
Магнітні явища.
|
|||
84
|
Світлові явища.
|
|||
85
|
Фізика атома.
|
|||
86
|
Електричні явища. Електричний струм.
|
|||
87
|
Електричні явища. Електричний струм.
|
|||
ФІЗИКА. 9
клас
(Усього 105 год, 3 год. на тиждень, 4 год резервний час)
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
||
Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА (17 годин+1година-
навчальний проект)
|
|||||
1
|
Магнітні явища. Постійні
магніти. взаємодія магнітів. Магнітне
поле.
|
||||
2
|
Магнітне поле Землі.
|
||||
3
|
Дослід Ерстеда.
|
||||
4
|
Індукція магнітного поля.
|
||||
5
|
Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера.
|
||||
6
|
Магнітне
поле провідника зі струмом.
|
||||
7
|
Розв’язування задач. Магнітне
поле провідника
зі струмом
|
||||
8
|
Дія магнітного поля на
провідник із струмом. Сила Ампера
|
||||
9
|
Розв’язування задач. Сила Ампера.
|
||||
10
|
Електромагніти. Магнітна левітація.Електродвигуни,
гучномовці.Електровимірювальні прилади.
|
||||
11
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1 «Складання та
випробування електромагніту»
|
||||
12
|
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм.
|
||||
13
|
Розв’язування задач. Явище електромагнітної індукції
|
||||
14
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2 «Спостереження явища
електромагнітної індукції».
|
||||
15
|
Генератори індукційного
струму. Промислові джерела електричної енергії.
|
||||
16
|
Навчальний проект
«Магнітні матеріали та їх використання».
«Магнітний запис інформації в комп’ютерній техніці».
«Прояви та застосування магнітних взаємодій у природі й техніці».
«Геомагнітне поле
Землі». «Магнітні бурі».
|
||||
17
|
Узагальнення й
систематизація знань з розділу «Магнітні явища».
|
||||
18
|
Контрольна робота №1 з розділу «Магнітні явища»
|
||||
Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (18 годин+1 година- навчальний проект)
|
|||||
19
|
Аналіз контрольної роботи №1. Світлові явища. Швидкість поширення світла.
Світловий промінь.
|
||||
20
|
Закон прямолінійного
поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
|
||||
21
|
Відбивання світла. Закон
відбивання світла. Плоске дзеркало
|
||||
22
|
Розв’язування задач. Закон відбивання світла.
|
||||
23
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №3
«Дослідження відбивання світла за допомогою
плоского дзеркала».
|
||||
24
|
Заломлення світла на межі поділу
двох середовищ. Закон заломлення світла.
|
||||
25
|
Розв’язування задач. Закон
заломлення світла
|
||||
26
|
Розв’язування
задач. Закон
заломлення світла
|
||||
27
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №4
«Дослідження заломлення світла».
|
||||
28
|
Розкладання білого світла на
кольори. Утворення кольорів.
|
||||
29
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна
відстань лінзи. Формула тонкої лінзи.
|
||||
30
|
Розв’язування задач. Формула
тонкої лінзи
|
||||
31
|
Отримання зображень за допомогою лінзи.
|
||||
32
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №5
«Визначення фокусної відстані та оптичної
сили тонкої лінзи».
|
||||
33
|
Найпростіші оптичні
прилади. Окуляри.
|
||||
34
|
Око як оптичний прилад.
Зір і бачення. Вади зору та їх корекція.
|
||||
35
|
Навчальний проект
«Складання найпростішого оптичного
приладу».
«Оптичні ілюзії»
|
||||
36
|
Узагальнення й систематизація
знань з розділу «Світлові явища»
|
||||
37
|
Контрольна робота №2 з розділу
«Світлові явища»
|
||||
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ
ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ
(8 годин+1 година- навчальний проект)
|
|||||
38
|
Аналіз контрольної роботи №2. Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі.
Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону.
|
||||
39
|
Інфра- та
ультразвуки.
|
||||
40
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №6
«Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою
сучасних цифрових засобів».
|
||||
41
|
Електромагнітне поле і
електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота
електромагнітної хвилі.
|
||||
42
|
Залежність властивостей
електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль.
|
||||
43
|
Фізичні основи сучасних
бездротових засобів зв’язку та комунікацій.
|
||||
44
|
Навчальний проект
«Звуки в житті людини». «Застосування
інфра- та ультразвуків у техніці».
«Вібрації і шуми та їх вплив на
живі організми».
«Електромагнітні хвилі в природі й
техніці».
«Вплив
електромагнітного випромінювання на організм людини»
|
||||
45
|
Узагальнення й систематизація знань
з розділу «Механічні та електромагнітні хвилі»
|
||||
46
|
Контрольна робота №3 з розділу «Механічні та електромагнітні
хвилі»
|
||||
Розділ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА
АТОМНОГО ЯДРА.
ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ
ЕНЕРГЕТИКИ
(12 годин+1 година- навчальний проект)
|
|||||
47
|
Аналіз контрольної роботи № 3. Сучасна
модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома.
Ядерні сили.
|
||||
48
|
Ізотопи.
Використання ізотопів
|
||||
49
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня
фізична природа і властивості. Період піврозпаду радіонукліда.
|
||||
50
|
Розв;язування задач. Період піврозпаду радіонукліда.
|
||||
51
|
Йонізаційна
дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон
|
||||
52
|
Дозиметри. Біологічна дія
радіоактивного випромінювання.
|
||||
53
|
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу
|
||||
54
|
Ядерний реактор. Атомні електростанції. Атомна
енергетика України.
|
||||
55
|
Екологічні проблеми атомної
енергетики.
|
||||
56
|
Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір.
|
||||
57
|
Навчальний проект «Ознайомлення із роботою
побутового дозиметра». «Складання
радіаційної карти регіону».
«Радіологічний
аналіз місцевих продуктів харчування».
«Екологічні проблеми атомної
енергетики»
|
||||
58
|
Узагальнення
й систематизація знань з розділу «Фізика атома та атомного ядра»
|
||||
59
|
Контрольна робота №4 з розділу
«Фізика атома та атомного ядра»
|
||||
Розділ
5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ
(34
годин+4 години - навчальний проект)
|
|||||
60
|
Аналіз контрольної роботи №4.
Рівноприскорений
рух. Прискорення.
|
||||
61
|
Розв’язування задач. Рівноприскорений рух.
|
||||
62
|
Графіки прямолінійного
рівноприскореного руху.
|
||||
63
|
Розв’язування задач. Графіки прямолінійного рівноприскореного
руху.
|
||||
64
|
Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона.
|
||||
65
|
Розв’язування задач. Закони Ньютона.
|
||||
66
|
Розв’язування задач. Закони Ньютона.
|
||||
67
|
Закон всесвітнього тяжіння.
|
||||
68
|
Розв’язування задач. Закон всесвітнього тяжіння.
|
||||
69
|
Прискорення вільного падіння..
|
||||
70
|
Розв’язування задач. Прискорення
вільного падіння.
|
||||
71
|
Рух тіла під дією сили тяжіння.
|
||||
72
|
Розв’язування задач. Рух тіла під дією сили тяжіння.
|
||||
73
|
Рух тіла під дією
кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій
площині).
|
||||
74
|
Розв’язування задач. Рух
тіла під дією кількох сил.
|
||||
75
|
Розв’язування задач.
Рух тіла під дією кількох сил.
|
||||
76
|
Узагальнення й
систематизація знань з розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження»
|
||||
77
|
Контрольна робота № 5 з розділу «Рух і взаємодія.
Закони збереження».
|
||||
78
|
Аналіз контрольної
роботи №5.
Взаємодія тіл. Імпульс.
|
||||
79
|
Розв’язування задач.
Взаємодія тіл. Імпульс.
|
||||
80
|
Закон збереження імпульсу.
|
||||
81
|
Розв’язування задач. Закон збереження імпульсу.
|
||||
82
|
Реактивний рух.
|
||||
83
|
Розв’язування задач. Реактивний
рух.
|
||||
84
|
Фізичні основи ракетної техніки.
Досягнення космонавтики.
|
||||
85
|
Застосування
законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах.
|
||||
86
|
Розв’язування задач. Застосування законів збереження енергії і імпульсу в
механічних явищах.
|
||||
87
|
Інструктаж з БЖД.
Лабораторна робота №7
«Вивчення закону збереження механічної енергії»
|
||||
88
|
Фундаментальні
взаємодії в природі.
|
||||
89
|
Межі застосування фізичних
законів і теорій.
|
||||
90
|
Фундаментальний характер
законів збереження в природі.
Прояви законів збереження
в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
|
||||
91
|
Еволюція фізичної
картини світу.
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес.
|
||||
92
|
Навчальний проект
«Людина і Всесвіт».
|
||||
93
|
Навчальний проект
«Фізика в житті
сучасної людини».
|
||||
94
|
Навчальний проект
«Сучасний стан
фізичних досліджень в Україні та світі».
|
||||
95
|
Навчальний проект
«Видатні
вітчизняні та закордонні вчені-фізики».
«Україна –
космічна держава».
|
||||
96
|
Узагальнення й
систематизація знань з розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження».
|
||||
97
|
Контрольна робота № 6 з розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження».
|
||||
ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ (4 години)
|
|||||
98
|
Фізика і проблеми
безпеки життєдіяльності людини
|
||||
99
|
Фізичні основи
бережливого природокористування та збереження енергії
|
||||
100
|
Альтернативні джерела
енергії
|
||||
101
|
Альтернативні джерела
енергії
|
||||
Повторення (4
години)
|
|||||
102
|
Магнітні явища
|
||||
103
|
Світлові явища
|
||||
104
|
Фізика атома
|
||||
105
|
Електричні явища. Електричний струм
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар